Przegląd fantastycznynch szkiców #2


Witajcie! Znalazłam chwilę czasu, by wrzucić szybkie szkice, jakie ostatnio stworzyłam. Poza tym krótko wytłumaczę się ze swojej nieobecności.


Za mną ostatni semestr na studiach pierwszego stopnia. Moja dłuższa nieobecność wynika z tego, że musiałam napisać pracę dyplomową. Praca już złożona, wszystkie formalności załatwione, więc znalazłam chwilę, by wpaść na mojego bloga i odwiedzić Wasze. Przede mną jeszcze egzamin inżynierski, mam go za miesiąc i najprawdopodobniej po nim dopiero pojawię się tutaj ponownie. Trzymajcie za mnie kciuki! :)

Teraz czas na szybkie szkice. Na szczęście podczas pisania i nauki znalazłam czas na tworzenie. Na początek rysunek, który widzieliście w ostatnim poście: jakiś leśny duch.




Elf, ponownie oparty na wyglądzie Dunmera z serii TES.



Bohaterka filmu Disneya Planeta Skarbów, który wreszcie nadrobiłam! Kapitan Amelia.



Bohaterka serii gier Sly Cooper, Inspektor Carmelita Montoya Fox.



Kolejny elf. Bardzo lubię rysować profile.



Jakieś podwodne stworzenie.



Projekt obrazu olejnego, który zaczęłam już malować. Zdecydowanie lubię profile :D




Kolejny projekt, co do którego mam większe plany, ale na razie nie zdradzę szczegółów, bo może nic z tego nie wyjdzie. Symetrię też bardzo lubię. Skanowany, bo niektóre powtarzające się elementy kopiowałam na komputerze.



Ostatni szkic, z dzisiaj. Smoczy łeb. Dla odmiany stworzenie nie człowiekopodobne.


Na dziś to wszystko. Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze!

A tak poza rysunkami, co u mnie? Przede mną miesiąc nauki do egzaminu, ale w ramach odpoczynku z pewnością wypełnię ten czas także tworzeniem. Na bloga raczej nie zajrzę, gdyż pisanie tekstów wymaga ode mnie większego skupienia, ale być może będę odwiedzać Wasze. Pracuję nad ilustracją do następnej części opowiadania i jeśli coś się na blogu pojawi to pewnie będzie to kolejny rozdział. Poza tym maluję równolegle aż trzy obrazy olejne. Gdy wrócę tu już na dobre, będzie się działo! :D

To by było na tyle, lecę na Wasze blogi, bo jestem ciekawa, co nowego stworzyliście!

Pozdrawiam ciepło,
Ishtir

Komentarze